vrijdag 13 november 2015

SCHAAKVADER AF

Slotverslag WK jeugdschaak Halkidiki, 13 november 2015

(...)
Toen ik bij aankomst op het indrukwekkende Porto Carras Grand Resort het even brede als lange tweepersoonsbed zag op de bovenverdieping van het appartement dat hij met twee van zijn teamgenoten deelde en ik opmerkte: ‘Daar kan ik best bij’, wees Eelke dat half serieuze voorstel voor de zekerheid met een gedecideerd ‘nee’ van de hand. 
(...)
Met statistieken en nog maar eens een uitleg over hoe het Zwitserse indelingssysteem in elkaar steekt, hield ik het blog in leven.
(...)



Porto Carras met zijn kolossale hotels, jachthaven en Olympic Hall zag er stralend uit
(...)
En een fotocollage met alleen wat onderschriften doet het altijd goed. Als gebruikelijk schoot het magische toeval te hulp. Bitchy Bibi!
(...)
Op zeker ogenblik werd ik mij bewust van het gevaar dat ik de voor de hand liggende vraag van mijn reisgenoten waar ik dan zo druk mee bezig was, onverhoeds beantwoorden zou met: ‘Ik maak er een einde aan.’
(...)

Lees het slotverhaal in:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten